8 kwietnia 2016

Wyzwanie albo śmierć: Wyniki konkursu


Cześć, Narutomaniacy!
Głosowanie w konkursie Wyzwanie albo śmierć z dniem dzisiejszym dobiegło końca. Do konkursu zgłosiło się osiem osób, przystąpiło siedem, na które mieliście możliwość głosowania w dwóch etapach: pierwszym, od 13 marca br. do 31 marca br. oraz drugim, od 1 kwietnia br. do 7 kwietnia br.

Na początek przypomnę nagrody, które były możliwe do zdobycia w konkursie:
Miejsce pierwsze
Zgłoszony blog zwycięzcy będzie reklamowany na stronie głównej spisu przez dziesięć miesięcy + (możliwa, ale niekonieczna) niespodzianka.

Miejsce drugie
Zgłoszony blog zwycięzcy będzie reklamowany na stronie głównej spisu przez cztery miesiące

Miejsce trzecie
Zgłoszony blog zwycięzcy będzie reklamowany na stronie głównej spisu przez dwa miesiące

Jak wiadomo, prace w konkursie były podpisane pseudonimami wymyślonymi specjalnie na potrzebę konkursu. Teraz ujawnimy, do kogo należały zgłoszone prace i podsumujemy zdobyte przez autorów punkty :)


PSEUDONIM
TYTUŁ
AUTOR PUNKTY
Demeter
"Dzwoneczek"
Nikumu 1
Chloris
"Rajska wyspa"
Allia 6
Persefona
"Niemożliwe w tym życiu"
Kaori Chan 2
Amfitryta
"Strach na wróble"
Miku-chan 11
Atena
"Pusta butelka"
Kejża 3
Iris
"Śledziowe życie"
Mayako 45
Nike
"Aniołku"
Okeyla Kodori 15



Zgodnie z przedstawioną tabelką, wyniki kształtują się następująco:

Miejsce pierwsze

Miejsce drugie
Okeyla Kodori, jako Nike - "Aniołku"

Miejsce trzecie


Serdecznie gratuluję zwycięzcom naszego konkursu! Wszystkie opowiadania były znakomite i utrzymane na wysokim poziomie, a rywalizacja w głosowaniu zacięta. Dziękuję wszystkim autorom za udział i zaangażowanie :)

Nagrody przyznane zostaną 10 kwietnia 2016r. w godzinach popołudniowych.

3 komentarze:

  1. Jeeejku, pierwszy raz w życiu coś wygrałam. :')
    Dziękuję serdecznie wszystkim za oddane głosy! Naprawdę nie spodziewałam się, że mój tekst przypadnie ludziom aż tak bardzo do gustu. To cholernie fajne uczucie!

    Jeszcze raz dziękuję. :3

    Pytanie do administracji (TAK, BO JA NIE WIEM, NIE PAMIĘTAM XD): mogę już spokojnie opublikować ten tekst na blogu, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wyniki zostały już opublikowane, to owszem, możesz ;)

      Usuń
  2. O kurczę, 2 miejsce :o Naprawdę się cieszę! Dziękuję <3
    Te prace były naprawdę świetne, co prawda do momentu głosowania nie przeczytałam wszystkich, ale teraz już tak i muszę to szczerze przyznać. :) Nie ukrywam, że w przypadku kilku prac szybko zgadłam autorów, ale i tak nie mogłam być niczego pewna do wyników.
    Nie wiem co dodać, tylko tyle, że naprawdę, naprawdę dziękuję za głosy. <3 To wiele dla mnie znaczy, nie spodziewałam się być na podium, a co dopiero 2 miejsca! :D Jeszcze raz dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń