28 kwietnia 2016

Naruciak nr 569

Autor: Red Murder
Kategoria: SasuSaku
Opis: -Nie chciałam tylko trwać.
Wszystko wyglądało właśnie tak i naprawdę nie było nawet najmniejszej szansy by zmienić cokolwiek. Ciężko to nawet nazwać klatką czy więzieniem. Ja po prostu trwałam. Byłam.
- Nie sądzisz , że trwanie było by lepsze od tego w czym siedzisz teraz po uszy?-Szept jak echo dudniło w głowie. 
-Mówisz o życiu? - Zapytałam słabym , zdartym głosem .
-Raczej o tym, w co wpakował cię brat .- Jego czarne oczy były niewzruszone patrzyły w moje. To spojrzenie tak bardzo nie pasowało do sytuacji w jakiej się znalazł. Nie sądził ,że zrobię wszystko by żyć.
-Tak to rozmowa o życiu. Wolę coś czuć . Czasem cieszę się , że jest to strach. Wiem ,że nie jestem nieśmiertelna. A ty? Skoro pytasz w ten sposób, zaczynasz zauważać błędy jakie popełniłeś. Sasuke. -mocniej zacisnęłam palce na zabawce jego autorstwa . - Nigdy nie będziesz bogiem a ją nie będę nieśmiertelna a mimo to żyjemy i o to walczymy .
- Pośpiesz się. - Miał racje czas to rozstrzygnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz