7 grudnia 2013

Naruciak nr 210

Kamienie żywiołów SasuSaku
Autor: Patka
Kategoria: SasuSaku, Zawieszone
Opis: Moje życie rzadko kiedy bywało normalne, choć monotonia przewijała się przez nie praktycznie non stop.
Niczym piasek, który prześlizguje się pomiędzy palcami i opada nam do stóp.
Niczym woda, która przelewa się przez wysuszone gardło z banalną wręcz łatwością.
Niczym ogień, który niszczy, ale też tworzy...
Niczym powietrze, które raz a dobrze potrząsnęło moim istnieniem.
W końcu dla każdego z nas nadchodzi taki dzień, w którym trzeba dokonać wyboru. Ja musiałam wybrać pomiędzy dwoma światami, wydeptać w nim własną ścieżkę, odnaleźć się... stworzyć coś nowego, przepłukać gardło, odrzucić piach przeszłości i iść dalej. Lecz nie sama...
"Gdy nie będziesz mogła spać, wiedz, że jestem blisko."
"Gdy będziesz sam i znajdzie cię światło, wiedz, że to ja."

"Gdy dojdzie do walki, będziemy razem"

1 komentarz:

  1. Dziękuję za dodanie mojego bloga. Prosiłabym jeszcze tylko do dodanie ostatniej literki "e" w słówku "kamienie". Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń