10 sierpnia 2016

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 03.08. do 10.08.

Kategoria: SasuSaku, Zbiorowe 
09. Znienawidzisz mnie, Sasuke. 
- A nie możemy wyważyć drzwi?
- Czyś ty Sakura do końca oszalała? Chcesz rujnować hotel? 
Zamrugałam zdekoncentrowana. Podeszłam do progu i w milczącej konsternacji nacisnęłam na klamkę. Odskoczyła z trzaskiem ale nie poluzowała zatrzaśniętego zamku. 
- A czemu nie? To tylko drzwi. - burknęłam i powłócząc nogami, odsunęłam się pod ścianę. 
- W każdym razie - zaczął rzeczowo Shikamaru i oparł się łokciem o ścianę - musimy powiedzieć Ino że Sa…
- Z drogi! 
Rozpęd miałam niewielki, ale to nie przeszkodziło mi w nabraniu dostatecznej ilości mocy by naprzeć na drzwi całą lewą powierzchnią ciała. Wychodziłam z założenia, że najskuteczniejsze efekty wychodzą ze spontanicznych działań. Shikamaru i jego wymyślne taktyki mogą się rypać.

Kategoria: Naruto OC
44. A tyś, co za jeden?
— Chodźmy stąd — oznajmiła twardo, chwytając Itachiego za nadgarstek, ciągnąc w boczną uliczkę.
— A kogo my tu widzimy — odezwał się jeden z przybyłych. Keiko zatrzymała się. Chwilę stała tyłem do nich, aby następnie odwrócić się i spiorunować każdego z nich lodowatym spojrzeniem. Brunet pierwszy raz widział tak groźny wzrok u szatynki.
— Czyżby to nie ostatnia z Higashiyamów? No witamy, upadłego aniołka.
— Co porabiasz ze statusem genina? Koty łapiesz? — zakpił drugi.
— Daj spokój, przecież od razu widać, że dorabia, jako dziwka.
— Ej, wyrażajcie się o mojej narzeczonej — wtrącił się trzeci z nich. — Chociaż dupy to na pewno daje — dodał lustrując ją uważnie.

Kategoria: SasuNaru, Szkolne, Yaoi, Rzeczywistość
Part 17
- Rozumiem, że homoseksualizm to coś, co trzeba tępić i zabijać zawczasu. - Niebieskooki na moment przerwał konsumpcję, czekając na odpowiedź. Uchiha dłuższą chwilę zastanawiał się nad właściwymi słowami, które mógłby teraz powiedzieć.
- Stałeś się marudny po tej pizzy.
- Po prostu jestem ciekawy. - Blondyn postanowił, że jednak tym razem pociągnie rozmowę nieco dalej, nie pozwalając jej umrzeć na początku dyskusji.
- Co jeśli odpowiem, że tak?

Kategoria: Akatsuki, Hentai, Rzeczywistość
Rozdział 8
- I zgadzasz się na to? Skąd wiesz, że ta kobieta nie wygada się przed nieodpowiednimi ludźmi?
Pein odłożył papiery, które trzymał w ręku skupiając wzrok na Konan.
- Akasuna jej przypilnuje, jest w nim zadurzona – kobieta parsknęła śmiechem.
- To że on tak mówi, to wcale nie jest dowód Pein.

Kategoria: Rzeczywistość, Hentai, Yaoi
Herbata
Udając lekko zrezygnowanego, przypatrywał się czujnie jej wyrazowi twarzy i układowi ciała, próbując odczytać niewerbalne komunikaty, dzięki którym będzie miał króciutki moment na przygotowanie się do odparcia jej wszelkich pytań, zarzutów czy ewentualnych ataków, ale Hinata jak na złość zdawała się przyjąć jakąś nieodgadnioną postawę, zupełnie jakby wiedziała o jego zamierzeniach. Niedorzeczne.
- Więc pracujesz w jakiejś firmie ochroniarskiej, 500 jenów za godzinę? – Westchnęła niezadowolona, starając się, nieskutecznie, ukryć wielkie rozczarowanie.
(...)
Uchiha uśmiechnął się. Przez chwilę się wahał czy powinien to zrobić, ale gdy uświadomił sobie, że Skorpion, który swoją drogą jest przecież zawsze dla niego miły, przygląda mu się zaciekawionym wzrokiem, postanowił go zapytać. W końcu lepiej tak, niż zrobić jakąś głupotę czy zupełnie przypadkiem wplątać się w jakąś aferę.
- Nie chcę być wścibski… – Zaczął ostrożnie – ale… Czy coś się stało?
Niższy mężczyzna przez chwilę mierzył go swoim czekoladowym wzrokiem, aż w końcu rozpogodził się, najwidoczniej zrozumiawszy wreszcie, co konkretnie ma kruczowłosy na myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz