24 sierpnia 2016

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 17.08. do 24.08.

Kategoria: SasuSaku, NaruIno, Szkolne, Naruto OC 
Rozdział drugi~
- Mógłbyś się ode mnie odsunąć, proszę - mój głos się łamał. 
Proszę, odsuń się choć kawałek, źle się czuję, gdy jesteś tak blisko. 
- Mógłbym, ale czy to zrobię, to już inna sprawa - jego oddech napastował moją szyję. 
Proszę, odsuń się, błagam. 
Jego głowa odsunęła się od mojego ucha. Już zaczęłam się cieszyć, że oddalił się. Ale on jednak postanowił przybliżyć swoje usta do moich. On chciał mnie pocałować! On, on… Nie, on nie może tego zrobić, nie może. Nie pozwalam mu! Ale, ale z drugiej strony tego chcę.

Kategoria: SasuSaku, NaruHina, Zbiorowe
10. Krew bardzo mile widziana.
- To silne genjutsu - zawyrokowałam, gdy wysłana chakra dokonała obiegu wokół ciała Suigetsu i powróciła do mnie. Najwyraźniej całą trójkę zamknięto w fikcyjnym świecie, bez żadnej możliwości wydostania się. 
W takim razie mieli ogromne szczęście, że ich tutaj znalazłam.
Składając dłonie w sekwencje pieczęci rozpoczęłam mozolny proces wyciągania ich umysłów z zamkniętej krainy. 
Im dłużej próbowałam, tym ciężej mi szło. 
- W co wy się wpieprzyliście, przecież to jest.. - odetchnęłam ciężko, dochodząc do druzgoczącego wniosku - .. Tsukuyomi.
Mówiąc “silne genjutsu” nie miałam do diabła na myśli “jedno z najpotężniejszych”. Tym bardziej nie spodziewałam się, że jego sprawcą będzie członek Klanu Uchiha. 
Oto największe gówno z jakiego przyszło mi wybawiać ludzkość. 

Kategoria: SasuNaru, Yaoi
Historia Pewnej Miłości 5
Z perspektywy czasu widzę, ze nie tyle on się wyróżniał, ile ja patrzyłem na niego w szczególny sposób. Wiecie, zdolny, przystojny, mógłby mieć każdą i każdego, a jednak nie tego chciał, zajmował się swoimi sprawami, prawdziwy indywidualista. Imponowało mi jego… Wszystko. Cóż, nie chciałem się przyznać… ale tak właśnie było.

Kategoria: Naruto OC
45. Zaraz powąchasz, czekaj.
– Wydaje mi się, że lepiej będzie, jak już pójdą.
– Zrobisz coś dla mnie? – spytała. – Nie wyrzucaj ich i posiedź z nimi jeszcze.
Sasuke skrzywił się. Co jak co, ale miał już po dziurki w nosie towarzystwa brata i Keiko, i najchętniej wyrzuciłby ich czym prędzej za drzwi. I gdyby nie to, że nie miał siły kłócić się z dziewczyną, w życiu by nie odpuścił. Uchiha nie chodzą na kompromisy, Uchiha dzierżą w dłoni berło władzy i zarządzają swoim terytorium. A już na pewno Uchiha nie lękają się, że wywołując awanturę, mogą doprowadzić swoją partnerkę do poronienia. Jakkolwiek absurdalnie by to nie brzmiało.

Kategoria: Akatsuki, Naruto OC, Inne
Rozdział 4.
W końcu zjawił się przy niej. Opadł z sił. Z utraty nadmiernej ilości krwi bolała go głowa, a wzrok powoli zawodził. Obraz mu się zlewał z otoczeniem. Powoli nastawała ciemność.
- Jeszcze nie teraz. - Wyparł przez zaciśnięte zęby. Czół smak krwi w ustach. Powoli przeczuwał swoją śmierć.
Pragniesz zemsty? - Nieznajomy głos pojawił się w Jego głowie.
- Kyuubi? - Spytał ledwie oddychając. - Czy to Ty Kyuubi? - Ponowił pytanie.

Kategoria: SasuSaku, ItaSaku Rzeczywistość.
11
[...]
- W ogóle jak on tak może!
- Kto? - mruknęła Haruno zajęta nastawianiem wody na herbatę.
- Naruto!
- I co z nim?
- Sakura! - oburzyła się Hinata, opierając się o lodówkę.
- Dobrze, dobrze. Więc co tym razem odwalił nasz kochany blondwłosy cherubinek?
[..]
- To idiota,.
- Spalę mu auto.
- Włamię się do niego z nożem.
Przyjaciółki sącząc czerwone wino, rozłożyły się na wielkim, włochatym dywanie zajmującym honorowe miejsce w salonie Haruno. Z głośników leciały piękne melodie w stylu Elvisa Presleya, a kobiety rzucały propozycje nakłonienia Uzumakiego do randki z Hyuugą.
- Zamorduję mu chomika. 
[...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz