21 lipca 2016

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 13.07. do 21.07.
Kategoria: SasuSaku
3. Skrucha
Okładasz go pięściami po twarzy, zrywasz kominiarkę i rozpoznajesz napastnika. Natychmiast napinasz wszystkie mięśnie na twarzy nazbyt agresywnie. To on, prawda? Ten, którego wpakowałeś do więzienia trzy lata temu za brutalny gwałt i morderstwo. Ten, który splunął ci w twarz w sądzie i wyzwał mnie od szmat. Ten sam, który przez kraty obiecywał, że się zemści, że pożałujesz. To on rok temu wyszedł z więzienia, dzięki wtykom i to on próbował spalić cię żywcem na jednej z akcji. Po tym znowu wrócił do więzienia, śmiejąc się, jak bardzo zniszczy ci życie. I właśnie teraz znowu konfrontujesz się z tym ohydnym wybrykiem natury, który śmieje ci się w twarz. Widzę to, Sasuke. Pragniesz go zabić.

Kategoria: Akatsuki, Naruto OC
Rozdział pierwszy: Monsters
„Odejść?” — przecież nie może porzucić ich wspólnej wizji świata. Tego wszystkiego, co zostawił po sobie Yahiko. Chociaż była przepełniona złością do swojego partnera, doskonale wiedziała, że i jego nie opuści. 
„Zostać?” — nie skaże swojej córki na śmierć, prędzej czy później, lub na bycie zabawką w rękach Madary. Ostatnia opcja zdawała się jednak najrozsądniejsza i musiała to przyznać. Może Madara zginie? Marzenie ściętej głowy. Mimo to nie miała wyjścia, a pozytywne myślenie, to jedyne, co może ją teraz uratować od popadnięcia w obłęd. W jej myślach zapadła decyzja. 

Kategoria: Naruto OC, Akatsuki
Rozdział XII Misja
Poczułam jak coś ociera się o moje myśli. No chyba że wolisz, żebym to ja załatwił sprawę. Nie wiem jak to możliwe, ale zobaczyłam jak demon się uśmiecha. Nie był to przyjemny widok, ale sprawił, że w końcu otrząsnęłam się. Jednak trochę za późno. Zamaskowany przeciwnik korzystając z mojego rozproszenia, ciął mnie zakrzywionym ostrzem w ramię. Krzyknęłam z bólu. Czułam jak żelazo przecina mięśnie, naczynia i nerwy prawej ręki – ręki od miecza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz