19 marca 2016

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 15.03. do 19.03.


Kategoria: SasuSaku
4. Dobrana pora
Czasem, dzięki tobie, czułem się nieśmiertelny. Dzisiaj wzbudzasz we mnie ciepło i troskę. Ale nie jestem pewien, czy to miłość. Może to przyzwyczajenie do kochania cię, do stabilności, jaką mi zapewniasz.

Kategoria: Naruto OC
4. "If I get another chance to I will never, no never neglect you"
Pochylając się, sięgnęła po trzy małe kamyczki. Ścisnąwszy je w dłoni wyprostowała się i cofnęła o kilka kroków, unosząc wzrok na okno z którego dobiegało światło. Rzucając pierwszym kamyczkiem trafiła w sam środek szyby. Rzuciła drugim, a po chwili trzecim. Czekając, zadzierała podbródek do góry. Gdy w końcu ujrzała Kakashi'ego, uśmiechnęła się. Mężczyzna otworzył okno, opierając się dłońmi o parapet. Spojrzał w dół, by dostrzec nikogo innego jak Raikes. Uśmiechnął się również, chociaż ona nie była w stanie tego zobaczyć. 
- Myślałem, że to jacyś rebelianci po mnie przyszli.

Kategoria:  Akatsuki, Rzeczywistość, Hentai 
Rozdział 4 
-Wiem Reina, nie musisz mi tego powtarzać i wiesz co? chętnie pójdę na tą imprezę z chamami w końcu coś się od życia należy.
Uśmiechnęłam się, wiedząc jak przekonać przyjaciółkę.
-To super, dzwoń jak skończysz pracę.
Ubrała luźną białą koszulkę i obcisłe jeansy.Już miała iść suszyć włosy kiedy ktoś zapukał do drzwi.Spojrzała na zegarek na ścianie. Była 16, to niemożliwe żeby ojciec był tak wcześnie.A jego baba na pewno by sobie sama otworzyła.Przeklęte drzwi nie posiadały żadnego wizjera, co było irytujące.
Powoli uchyliła drzwi i doznała szoku.

Kategoria:  Akatsuki, Naruto OC, Inne
Rozdział II: Aby Zmienić Świat
- Ty też chcesz walczyć? – spytała głośno.
- Moją misją jest – odezwał się – zwerbować cię do organizacji. Jeśli jeszcze się nie namyśliłaś, to nie będę miał wyboru. Twoja siła jest nam potrzebna.
- Potrzebna do czego?
Zamilkł. Dziewczyna postanowiła grać na czas, póki jej ręka nie odzyska użyteczności.
- Oczekujesz więc, bym podpisała umowę, której nigdy nie widziałam?
- Cele, motywy, skład. To wszystko cenne informacje, których nie należy przekazywać byle komu. Jeśli ze mną pójdziesz, dowiesz się więcej.
- Nie pójdę.
Nie widziała wyrazu jego twarzy, ale mogła założyć się, że nie był zbytnio zdziwiony.
- Zakończę to szybko - odparł.

Kategoria:  Naruto OC
34. Ześwirować idzie
— Na Konohę jest szykowany zamach. — Wszyscy drgnęli, lecz nikt nic nie powiedział.— Przykro to stwierdzić, ale zamach nie będzie przeprowadzany z zewnątrz — dodał. — Klan Uchiha chce doprowadzić do wojny domowej i w ten sposób przejąć władzę, pozbywając się Hokage. — Keiko zamarła na dźwięk wypowiadanego nazwiska. Te zaskoczenie oraz szok malujący się w granatowych tęczówkach, dostrzegł Josuke, patrząc jej teraz prosto w oczy. — Dzięki donosowi jednego z członków klanu, jesteśmy w stanie przygotować się na odparcie ataku i w dyskretny sposób załagodzić starcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz