29 lutego 2016

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 23.02. do 29.02.

Kategoria: ItaSaku, SasuSaku, Szkolne, Rzeczywistość 
Rozdział 24
Itachi spojrzał na nią zdziwiony, jakby nie do końca wiedział, dlaczego go przeprasza.

- Za co mnie przepraszasz?
- Nie udawaj, że nie wiesz.
- Ale ja naprawdę nie udaję.- odparł, kręcąc przy tym głową.
- Przepraszam cię za to, jak rano zareagowałam i, za to, że nie dałam ci nic powiedzieć. Może gdybym zachowała się w inny sposób, to wszystko potoczyłoby się inaczej.
- Inaczej, to znaczy jak?
- Nie wiem! Po prostu inaczej!- Sakura lekko podniosła głos.

Kategoria: Naruto OC
32. Jesteś gotowy na małą grę?
— Kochanie uspokój się. Zaparzyłam ci herbaty — oznajmiła Mikoto stawiając przed mężem kubek parującej substancji.
— Twoja wina — rzucił oskarżycielska podnosząc wzrok na brunetkę, — sama chciałaś, abym z nimi na ten temat rozmawiał. Teraz masz tego skutki. Naczytał się tych książek i mu się zachciało.
— Spokojnie kochanie — zapewniała kładąc mu dłoń na ramieniu. — Nasi synowie są już wystarczająco dorośli, nie uchronisz ich przed tym.
— I akurat musiał wybrać tak nierozsądnie, taką dziewczynę. Przecież to będzie koszmar, jak wpadną.
— Fugaku, trochę zaufania. Uważam, że są ciekawą parą. Uzupełniają się nawzajem.
— Co ona takiego może uzupełnić w moim synu? Stopień nierozgarnięcia.

Kategoria: ItaHina, NaruHina, ObiHina, SasuHina, Szkolne, Zbiorowe, Naruto OC
Labirynt Luster - Rozdział 23
- Chyba muszę się zbierać. - Powiedziałam ze skrzywioną miną. Może powiem mu wszystko po spotkaniu z Sakurą. Taki miałam na dziś plan. Chciałam się spotkać z każdym w ciągu dnia, a wieczór spędzić z Itachim.
- Poczekaj. Porozmawiaj ze mną chwilę, a później możesz udać się do Sakury. Ja muszę… - Nie dałam mu dokończyć, bo zakryłam mu usta palcami.
- Mógłbyś na chwilę zamknąć oczy? - Zapytałam spokojnie, lekko się uśmiechając. Mogłabym się założyć, że piekące policzki zmieniają właśnie barwę z bladej, na różową.
- Gdy je otworzę, ciebie już nie będzie?
- Będę. Obiecuję ci, że nie zniknę jak tylko je zamkniesz.
Nie był przekonany czy mówię prawdę. Patrzył wątpiąc w moje słowa, ale zaufał mi.

Kategoria: Naruto OC, Zbiorowe 
Rozdział 2
Delikatnie przetarł okładkę i otworzył. 
- Spójrz. 
Dziewczyna wykonawszy jego polecenie. Spojrzała na zarys przypominający mapę.
-Ta mapa wskaże ci drogę, a dzięki księdze, będziesz mogła poznawać świat. Warto wiedzę wielką mieć i z mądrości źródeł pić, moje dziecko. Najpierw udasz się tutaj. - Wskazał mały punkt na karcie. - Jest to las Eternis, żyją tam leśne duchy, Eterni. Oni powinni wskazać ci drogę do kryształu jednej z hurys. Oczywiście

1 komentarz:

  1. NARTUT OC !!!! Hahahaha! <3 "OkarynaCzasu
    Kategoria: Nartut OC" Zajebiste, podoba mi się Nartut!

    OdpowiedzUsuń