15 listopada 2015

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 07.11. do 15.11.


Kategoria: SasuSaku, Naruto OC
III
Przede mną znajduje się mężczyzna w zielonej kamizelce jōnina. Nie znam go z imienia. - Co się dzieje? - dopytuję rzeczowo.
- Hokage-sama nakazuje pani pilnie zjawić się w szpitalu. Ktoś usiłował otruć Uchihe.
Po jego słowach następuje głośny trzask. To kubek, który trzymałam do tej pory dłoni właśnie rozbił się u moich stóp, parząc mnie gorącą herbatą.

Kategoria: Naruto OC
rozdział siódmy
To przez to? - powiedział nagle, wskazując dłonią na gabinet - to przez to stanowisko tak ci odbiło?
- Nie odbiło mi, Gai. Uspokój się.
- To, co robisz tej dziewczynie?! - mężczyzna uniósł głos.
- Nie robię jej nic!
- Trzymasz ją w klatce jak jakieś zwierzę! - ryknął znów - co się z tobą, kurwa, dzieje?! (...) I wiesz co, stary... nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz odwiedziłeś mnie w szpitalu. Kiedy ostatni raz byłeś na grobie bohaterów wioski... - Gai pokręcił głową - nie wiem kim jest ten idiota, który przede mną stoi, ale to nie jest Kakashi. To nie jest mój rywal i przyjaciel, którego znam od dziecka...

Kategoria: SasuNaru, Yaoi
Rozdział 16.
To, co działo się później, pamiętał jak przez mgłę. Przyjechała karetka, zabrała chłopca, a Minato i Naruto pojechali za nią samochodem. Potem długie godziny w korytarzu – w takim samym korytarzu, w jakim czekali na powrót mamy. Już wtedy dla Naruto stało się jasne, że Koichi nie wróci. Że ten płacz, który usłyszał zanim zostawił brata samego, był jego ostatnim.

Kategoria: ItaSaku
Rozdział 21
- Sasuke, bądź czujny. Wszędzie jest chakra - odezwałem się. Członek drużyny siódmej zaczął badać otoczenie Sharinganem. - Ciężko powiedzieć, która jest jego - dodałem i zobaczyłem, że węże trzymane przez moje Susanoo zaczęły się topić.
- To umiejętność zamiany ciała w ciecz - wyjaśnił Kabuto widząc moje zdziwienie. - Robię to dzięki moim płynom ustrojowym - dodał. Sakura pewnie stwierdziłaby, że to interesująca umiejętność, ale i obrzydliwa. Uśmiechnąłem się w duchu na myśl o niej, lecz po chwili przypomniałem sobie, że poszła walczyć z Madarą. Aż przeszły mnie ciarki po plecach.
- Ta technika powstała w oparciu o zdolność przemiany ciała klanu Houzuki. Znasz Suigetsu, Sasuke? - Dodał jadowicie. Mój brat ani drgnął. Wtedy zauważyłem, że przecięty ogon węża się regeneruje.
- Posiadam też zdolność szybkiego uzdrawiania nabytą po przebadaniu ciała pewnej kobiety z klanu Uzumaki - usłyszałem dalszą opowieść. - Twoja towarzyszka Karin - rzucił w stronę młodego.

Kategoria: KakaSaku
[05] Gra Ambiwalencji
Wszyscy wodzili oczyma za nim oraz za Sakurą, jakby co najmniej przyłapali ich na dzikim seksie w środku lasu. Hatake prychnął na tę myśl, na co kobieta uniosła zdziwiona brew. Machnął jednak lekceważąco dłonią, nie zamierzając tłumaczyć się ze swoich pokręconych porównań. Książki Ropuszego Mędrca miały na niego zbyt wielki wpływ, do czego oficjalnie w życiu by się nie przyznał.

Kategoria: ItaSaku, SasuSaku, Rzeczywistość, Szkolne, Zbiorowe
Miniaturka 11 cz. 2 (KS)
W pewnym momencie usłyszała jak drzwi do kuchni otwierają się. Wiedziała, jednak kto zaszczycił ją swoją obecnością, dlatego nie zwróciła na to większej uwagi. Bo i po co?
Chłopak chwilę stał zaraz przy drzwiach i czekał, aż różowo włosa zainteresuje się tym, że przyszedł do kuchni. Jednak nie zapowiadało się na to. W końcu odchrząknął, ale to również nie poskutkowało.

- A ty co? Obraziłaś się?
- Nie.
- To dlaczego się nie odzywasz?
- Bo nic nie mówisz.- odpowiedziała.
- Ale przyszedłem. 
- I co w związku z tym?
- Nic, nieważne. To co miałem kupić?
- Już nic. Powiedziałam ci, że sama pójdę. Nie potrzebuję twojej łaski.
- Żadna łaska.

Kategoria: SasuSaku
Rozdział VII
-Nie tęsknię za nikim- odpowiedział po zastanowieniu- Tęsknię za dobrą rozmową, tęsknię za celem ochraniania kogoś, tęsknię za ciałem, które leżałoby obok mnie każdego ranka, gdy się budzę. Tęsknię za rzeczami, których nigdy nie miałem albo trwały one o wiele za krótko w moim życiu.
Gdy tylko otworzyłam usta, aby odpowiedzieć na wyznanie Kakashiego, on znów zabrał głos, który nie znosi sprzeciwu.
-Nie popełniał błędu, Sakura. Twoje miejsce jest tam, u kogo zostawiłaś swoje serce. Do kogo najbardziej tęsknisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz