21 września 2014

Witam

Wiem, że dawno mnie tu nie było i raczej już nie będzie. Nie jest to tak, że mi się już znudziło, po prostu odchodzę ze wszystkich blogów, a powód jest taki, że mam kompletny brak czasu. Nie powiem, że będę tęsknić za blogowaniem i za wszystkimi, którzy odwiedzali i udzielali się na Narutomani.
Najbardziej chciałabym podziękować dziewczynom, które współpracowały ze mną.
Dziękuję tym co współpracowali i odeszli i tym, którzy są teraz :) Mam nadzieję, że jak odejdę to nasza współpraca nie pójdzie na marne, a wy dalej będziecie prowadzić katalog :)

Najbardziej chciałabym podziękować Sasame Ka, która (prawie) była od powstania Narutomani. To dzięki niej blog wybił się na pierwsze miejsca i stał się jednym z popularnych katalogów o tematyce mangi i anime- Naruto. Bardzo ciesze się, że mogłam ją poznać i z nią współpracować.Ten rok z tobą, był czasem zajebiście spędzonym na katalogu <3 Zostawiam tobie katalog i wierzę w to, że poprowadzisz go jeszcze z rok, a nawet więcej. Mam nadzieję, że jak wrócę to mnie przyjmiesz z powrotem! :D <3
Podziękowania również dla dziewczyn, które współpracują razem z Sasame i pomagają jej w prowadzeniu katalogu. <3

Z łzami w oczach, wspominam cały ten rok z wami. Za to, że byliście i wciąż jesteście! Znając mnie to coś mnie natchnie i wrócę do was!
Dziękuję za wszystko <3

Hana-chan


1 komentarz:

  1. Nie lubię pożegnań, chyba nikt nie lubi.
    Ja dziękuję Ci, za to, że mnie przygarnęłaś, inaczej by mnie tutaj nie było! <3
    *dziewczynom nie dziewczyną - liczba mnoga ;---;
    Mam nadzieję, że będzie nam kiedyś jeszcze dane współpracować :)

    Use somebody <3 Uwielbiam ten kawałek!

    OdpowiedzUsuń