12 sierpnia 2014

Naruciak nr 357

Autor: Nikumu
Kategoria: SasuSaku, NaruSaku, Przyszłość, Naruto OC, Opuszczone
Opis: "Po dwóch przeciwnych stronach pogardy pełni stoimy. Oddech ciężki i ciężki wzrok. Na jednej piersi ziemi wykarmieni, rozdzieleni przez zły los. Patrzysz na mnie z bitwy pola końca, patrzysz, a oczy pełne nienawiści masz. To dziś! Dziś jest dzień końca. Przerywa obietnicę. Nie spełnię jej. Ja - Twój brat i Ty mój. Na jednej piersi wykarmieni, słuchamy jęków - tych, co dochodzą z oddali. Jesteśmy sami? Nie! Jest krew, jest mnóstwo krwi i jest pot". 
Z komentarzy czytelników:
" Historia pisana przez Ciebie jest niebanalna i ciekawa, to bardziej powieść w malutkich kawałkach niż opowiadanie. Powiedziałabym nawet, że masz niesamowite bogactwo językowe[...]. Poza tym podobają mi się drobne odwołania do innych książek, wierszy czy filmów".

"Po ośmiu latach czytania narutowskich ff dość się ma postaci o idealnym charakterze, wyglądzie i niewiarygodnej, boskiej wręcz sile. Dlatego cieszę się, że trafiłam na Twoje opowiadanie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz