21 kwietnia 2016

Trzecie urodziny Narutomanii!


Cześć, Narutomaniacy! :)
Dzisiaj obchodzimy szczególny dzień dla naszego spisu, bowiem Świat Blogów Narutomania obchodzi dzisiaj swoje – trzecie już – urodziny! Bardzo cieszymy się, że możemy funkcjonować w blogosferze już od tak dawna i ciągle cieszyć się tak dużą popularnością, co jest głównie waszą zasługą. Wraz z całą ekipą chciałabym podziękować Wam za te cudowne trzy lata! :)

Shiroi
Chciałabym przede wszystkim podziękować osóbkom, które każdego dnia wkładają w spis całe swoje serducho pilnując, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Tworzymy spis razem od bardzo dawna i do tej pory trzymamy się razem. Cieszę się, że mogę współpracować w tak zgranej ekipie, gdzie wystarczy chwilka, aby zorganizować coś naprawdę fajnego, toteż nie wyobrażam sobie spisu bez Was :)
Dziękuję także osobom, które powierzają nam reklamę swoich blogów – bez was nasze przedsięwzięcie nie rozrosłoby się na taką skalę. Sprawiliście, że Narutomania stała się rozpoznawalnym spisem; że coraz większe grono Autorów zgłasza do nas swoje perełki. To dzięki Wam spis funkcjonuje do dzisiaj i pokładam szczerze nadzieje, że funkcjonować będzie jeszcze długi, długi czas!
Chciałabym życzyć Wam jak najwięcej pomysłów na nowe opowiadania, dużego grona czytelników i mnóstwa, mnóstwa czasu, aby przelać je na papier.
Dziękuję, że jesteście z nami

Okeyla
Cieszę się, że dane było mi spędzić tyle czasu tutaj. Mamy cudowną załogę, świetnych autorów i wspaniałe blogi – to te czynniki złożyły się na nasz spis i to te czynniki sprawiają, że Świat Blogów Narutomania funkcjonuje do dzisiaj.
Dziękuję udanej ekipie! Dziewczyny, to wy sprawiacie, że czuję się częścią tego małego blogowego miejsca. Razem poświęcamy swój czas na prowadzenie tego spisu i uważam, że robimy kawał niezłej roboty.
Dziękuję kochanym autorom! Bez Was spis nie miałby przyszłości, bo dla Was został on stworzony. Sprawiacie, że Świat Blogów Narutomania tętni życiem i może rozwijać się dalej. To dzięki Waszym blogom nasz spis mógł odnieść sukces.
Życzę Wam, zarówno autorom, jak i załodze, aby Wasze blogi się rozwijały i tworzyły coś niezwykłego wraz z Narutomanią. Dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego!

Mayako
Jejku! W sierpniu stukną mi dwa latka od kiedy dołączyłam do tego spisu i cieszę się tą ciepłą posadką. Od dnia, kiedy dodałam na Narutomanii swoje pierwsze zgłoszenie, mój zapał do współtworzenia tego bloga nie zgasł nawet na moment. Dobrze pamiętam, że owy spis był pierwszym na jaki się natknęłam, kiedy zaczynałam swoją blogową przygodę. Dzięki niemu odnalazłam wiele innych opowiadań, które trafiły w moje serducho i sprawiły, że jeszcze bardziej chciałam coś w tej blogosferze osiągnąć!
Ekipa była, jest i będzie naprawdę wspaniała, ale wszyscy dobrze wiemy, że gdyby nie Wy, ten spis nie miałby prawa bytu! To dzięki Waszym zgłoszeniom, komentarzom, udziałom w konkursach, my wciąż możemy przeć do przodu i dalej się rozwijać. Dlatego mam do Was gorącą prośbę: NIGDY NIE PRZESTAWAJCIE PISAĆ! Rozwijajcie skrzydła, choćby na Waszej drodze pojawiało się multum przeszkód. Nie bójcie się dać o sobie znać. Nie kryjcie się w cieniu, powtarzając sobie, że to jeszcze nie jest czas dla mnie. Każda chwila w życiu się liczy i wszyscy wiemy, że żeby dotrzeć do jakiegoś celu, musimy wspinać się po kolejnych szczebelkach i wmawiać sobie, że nikt nie osiągnie sukcesu za nas.
Dziękuję Wam za to, że jesteście, że wciąż Was przybywa. Dziękuję również swojej załodze, którą pokochałam już pierwszego dnia. Mam nadzieję, że nigdy się nie poddamy i poprowadzimy Narutomanię do ostatniego fanficka, jaki kiedykolwiek się pojawi! A Wy, drodzy czytelnicy i autorzy, wciąż będziecie nam w tym pomagać!
Na koniec dodam jeszcze, że przez niewielkie nieporozumienie, nie dałyśmy rady przygotować na dzisiaj nowego szablonu głównego... Ale wyczekujcie go na dniach, bo takowy na pewno się pojawi!



Załoga spisu
Świat Blogów Narutomania

1 komentarz: