26 kwietnia 2015

Wyniki konkursu urodzinowego


Dzień dobry!
Do ogłoszonego pięć dni temu konkursu zgłosiły się dwie osoby, przesyłając do nas wierszyk oraz piosenkę. Obie prace były ciekawe i pomysłowe, dlatego wybranie zwycięskiej było dla nas wyzwaniem. Nie będę przedłużać, dlatego zapraszam do wyników!


Postanowiłyśmy wybrać pracę Aniki chan, która zgłosiła swoją piosenkę. Drugą część swojej nagrody możesz odebrać kontaktując się z Mayako lub Sasame Ka.


Podrywacz
Anika chan

Zaczęło się to jak w bajce
Lub tez taniej kołysance
Był chłopak i dziewczyna 
Ser, chipsy, trochę wina.

Rzucił nieśmiałe spojrzenie
Na to ciche jej westchnienie
Wyraziło niemą zgodę 
Na sex, kasę i przygodę.

ref. Jak to zwykle bywa
Naruto to był podrywacz
Wszystko szybko się skończyło
Jakby nic ich nie łączyło.

Zaczęło się jak w dramacie
Stare filmy, gdzieś po tacie
Puszczał Sasek w urodziny
Dla przyjaciół i rodziny.

Naruto go obserwował
Każdy uśmiech rejestrował
Lecz Uchiha łamie serca
Nici z ślubnego kobierca

ref. Jak to zwykle bywa
Naruto to był podrywacz
Bardzo szybko się pocieszył
I niewiele przy tym zgrzeszył.

6 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest boska!!! Anika, już nie jestem twym bogiem... Teraz ty jesteś moim ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, Kłam przy ludziach, kłam ... Je nigdy nie będę Twoim bogiem ;p
      Wow, serio mam radochę. ^~^

      Usuń
  2. Dołączam się do komentarza wyżej. Świetna piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie, jednak jest kijowa. xD

      Usuń
    2. Pewnie jest lepsza od mojej, którą po części skopiowałam xD

      Usuń