16 sierpnia 2017

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 09.08. do 16.08.
Kategoria: Naruto OC
26. To będzie trochę dłuższa historia
– Skąd to masz? – spytał Itachi, dostrzegając, co przedstawiają zdjęcia.
– Od twojej mamy, złota kobieta, przez cały czas miałem ochotę ją przytulić, ale obawiałem się reakcji.
– Niepotrzebnie, pewnie by się ucieszyła – odpowiedział Itachi, wyobrażając sobie uśmiechniętą Mikoto w objęciach Akihito. – A co się stało z twoją umiejętnością czytania z ludzkich twarzy?
Akihito wzruszył ramionami, chowając zdjęcia z powrotem do kieszeni.
– Czasem nawet ona zawodzi.

Kategoria: Naruto OC
Rozdział 9
— Swoją drogą, czy Hinata nie miała przyjść? — Kiedy Kayeko postanawiała się odezwać, w jednym na dziesięć przypadków był to kompletnie nieodpowiedni temat, bądź nieodpowiednia sytuacja. Teraz zarobiła najwięcej punktów z puli, trafiając w nieodpowiedni temat i sytuację na raz.
— Hinata jest teraz z Naruto — Sakura westchnęła ciężko, wzrok wbijając w drewniany płot, odgradzający je od konoszańskiej uliczki. Na samą myśl o spotkaniu tej dwójki wszystkie jej organy wywracały się do góry nogami. Zazdrość ją zżerała, dlatego była taką suką.
— I to ja jestem głupia.
— Nika, to jest zupełnie co innego — westchnęła Różowa. — On ma kogoś... Oficjalnie. I ja nie mogę tak…
— O, kurwa! Kręcisz z Blondynem! — Temari wtrąciła się podekscytowana.

Kategoria: Inne, Naruto OC
Rozdział XI
- Wiem ale jest jeszcze coś. Przyszłam prosić cię o pomoc.
- Jesteś w związku z legendą Konohy, słynnym kopiującym ninją i przychodzisz do mnie po pomoc? Cóż to może być skoro Kakashi...? - Tenshi zrobiła wymowną minę ale o mało nie zakrztusiła się herbatą widząc plecy wychodzącej Ayako. Momentalnie pobiegła za nią i złapała ją za rękę prowadząc spowrotem do małego saloniku połączonego z kuchnią.
- Sayuri proszę, nie mam dziś ochoty na takie żarty. Wogóle skąd się o tym dowiedziałaś?
- Przepraszam to było silniejsze ode mnie...Sama wiesz, że plotki szybko się roznoszą... Dobrze więc co chcesz mi powiedzieć?
Ayako odetchnęła i po dłuższej chwili milczenia wyrzuciła z siebie całą historię, która dręczyła ją od powrotu z misji. Tenshi milczała słuchając jej wywodów a gdy tamta skończyła wstała podchodząc do okna.
- Jeśli dobrze zrozumiałam jutro masz się spotkać z członkiem Akatsuki, którym jest zmartwychwstały Madara Uchiha podobno posiadający ważne dla ciebie informacje?
- Dokładnie tak.
Sayuri odwróciła się do niej z poważnym wyrazem twarzy mówiąc:
- Już się nie dziwię dlaczego nie mogłaś mu tego powiedzieć. Czy ty wogóle jesteś świadoma o co mnie prosisz? Jeśli nas na tym przyłapią... Za coś takiego grozi nam proces, więzienie albo coś gorszego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz