30 września 2014

Naruciak nr 371

Blog niedostępny: 04/09/2016
Autor: Polly-chan
Kategoria: SasuSaku, Zakończone, Niedostępne
Opis: Zbyt młoda, aby zauważyć jego nienawiść. Tej nocy znaleziono różowowłosą. Leżała w parku ogłuszona, zapłakana i bezbronna. Sprawcą był nikt inny, jak mściciel Wioski Liścia. Odszedł.

Mijały lata, dorosłam, a razem ze mną moja starsza już przełożona,pani doktor Haruno. Byłam młodsza o 2 lata. Robiła ogromne wrażenie - dumna i pewna siebie. Silna kobieta i przyjaciółka. Coraz częściej chodziła przybita, smutek wylewał się z zielonych oczu. Nawet ten kolor nie był już tak soczysty, jak dawniej. Razem z odejściem dwójki mężczyzn z drużyny siódmej, straciła połowę serca.Pozostała jedynie skorupa człowieka i kilka instynktów. Niszczała się na naszych oczach, aż do powrotu blondyna.
I wtedy się zaczęło - poszukiwania trzeciego człona drużyny ruszyły pełną parą, co wywołało u mnie złe przeczucia. Jak zawsze nie myliłam się, Sakura zniknęła...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz