28 sierpnia 2014

Nowe rozdziały


Nowe rozdziały od 21.08 do 28.08





Kategoria: Naruto OC
2. Kunoichi z Takama-ga-hara
"Po raz kolejny od czasu walki w Dolinie Końca zastanowiłem się, czy rezygnując z udania się do Orochimaru podjąłem dobrą decyzję. Uzumaki zniknął na prawie czteroletni trening z Jiraiyą, legendarnym Sanninem, Ropuszym Mędrcem (prywatnie — erotomanem i lubieżnym podglądaczem). Haruno rozpoczęła szkolenie pod okiem sławnego medyka słynącego z brutalnej siły, Tsunade (nieoficjalnie — zapijaczonej hazardzistki). Może właśnie trening pod okiem jednego z Trójki Legendarnych Ninja (niestety będącego przy okazji eksperymentującym na ludziach szaleńcem) miał dać mi siłę, której pragnąłem. Zamiast tego przypadł mi w udziale leniwy spóźnialski, lubujący się w rynsztokowej literaturze."




Kategoria: SasuSaku, Shinobi
Chapter I
Nieprzyjemny, uciążliwy ból mięśni u nóg dawał mi znać od niesamowicie dłużącej się godziny. Przynajmniej tak mi się wydawało, a na dodatek towarzyszyło mi uczucie, że Naruto całkiem szybko zlatywał czas. Pędził na przodzie, co jakiś czas odwracając się do mnie, by zagadać na jakiś temat. Z chęcią oczywiście odwzajemniałam jego zamiary i kontynuowałam rozmowę. Wtedy na jego twarzy malowała się krzta zadowolenia i satysfakcji. Nie widziałam jednak w tym nic, czym Uzumaki mógłby się szczycić. Z reguły przychylnie reagowałam na jego entuzjastyczne zaczepki, aby wszcząć jakąś dyskusję, a często nawet sama się do tego paliłam. Zupełnie inaczej było z Kakashim, który przemieszczał się kilka metrów za nami w milczeniu. Widziałam jego mimikę twarzy, mówiącą sama za siebie – chciał pochłonąć kolejne rozdziały swojej erotycznej książki, lecz postanowiliśmy, że postaramy się jak najszybciej znaleźć w Konoha. Gdyby czytał tę opowieść, bylibyśmy zmuszeni do wolniejszego tempa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz