26 stycznia 2014

Wyniki konkursu na szablon stycznia

A teraz wyniki dla tych, którzy postarali się o wygląd.... swojego bloga ;)

Witajcie kochani! Do tego konkursu zostało nominowanych 10 blogów. Nie sądziłam, że będziecie tak zaangażowani w ten konkurs, co mnie mile zaskoczyło, łącznie oddaliście aż 412 głosów! To naprawdę sporo i chyba jeszcze dotąd nigdy aż tyle ich nie było.

Możemy teraz spojrzeć na sondę: Sonda





A teraz wyniki

Pierwsze miejsce z liczbą 181 głosów zajmuje blog Time Changes People
Drugie miejsce z liczbą 111 głosów zajmuje blog Uchiha Kyodai
Trzecie miejsce z liczbą 72 głosów zajmuje blog Shannaro SS

Reszta przedstawia się następująco

Troublesome Love - 13 głosów
Still With Hearts Beating - 11 głosów
Szare Blokowiska - 10 głosów
Mrok Nocy - 5 głosów
Dwa Różne Światy - 4 głosy
Daraku Tenshi - 3 głosy
Katsumi w Akatsuki - 2 głosy

Otóż kochani, blog Time Changes People będzie promowany przez miesiąc na naszym spisie, na stronie głównej!
Reszcie uczestników mogę życzyć powodzenia w kolejnych miesiącach ;)

8 komentarzy:

  1. 4 miejsce, tuż po Jill i Akemii. Not bad B|

    Gratuluję pierwszym trzem miejscom! Zasłużone, w końcu szabloniki od moich dwóch ulubionych szabloniarek :3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chusteczko a tak narzekałaś, a wypadłaś naprawdę bardzo dobrze ;)
      Nie tylko twoich ;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację i szansę udziału w konkursie. Jestem wdzięczna Jill z Zaczarowanych szablonów, która zrobiła dla mnie taki cudowny szablon :)
    Bardzo też dziękuję za nagrodę, a co za tym idzie za reklamę mojego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygranej ;)
      Choć przyznam, nie powiem, że mnie to zdziwiło, że wygrał szablon Jill ;)

      Usuń
  3. Hahaha Ostatnia XD Ale, gratuluję zwysicęzcy :3

    OdpowiedzUsuń