15 sierpnia 2014

Nowe rozdziały


Nowe rozdziały od 07.08 do 15.08


Kategoria: Naruto OC, KibaHina, NaruSaku
3. Mamy wielki problem
- Czego chcesz? - zapytała, unosząc głowę.
Długowłosy znów ujrzał w jej oczach ten nowy blask, który od początku zaczął budzić w nim niepokój. Błysk, którego nie można było uświadczyć w spojrzeniu dawnej Hinaty.
- Ty się jeszcze pytasz? - prychnął, krzyżując ręce. - Po pierwsze; pora o której wracasz jest niedopuszczalna, po drugie; nie podoba mi się to, z kim się spotykasz. Nie kłam, bo i tak wiem, z kim byłaś.
- Wcale nie mam zamiaru tego ukrywać ojcze - odpowiedziała, spoglądając na niego bez cienia strachu. - Nie myślę także wyjść za mężczyznę, którego mi wskażesz.
- W tym aspekcie nie masz akurat nic do gadania - zachichotał. - Nie mogę pozwolić, abyś się zmarnowała u boku takiego elementu - dodał z pogardą.
- Co mi niby zrobisz? Przywiążesz do mebla, pobijesz, zabijesz? - pytała z irytacją w głosie.
- Lepiej - odparł. - Już znalazłem odpowiedniego kandydata.

Kategoria: Akatsuki, Naruto OC
Rozdział 34
Dłoń Anayanny automatycznie zacisnęła się na jego koszulce, ale na Itachim nie zrobiło to najmniejszego wrażenia. Patrzył na nią z góry, niewzruszony i nawet nie próbował się wyrwać, a ona chyba pierwszy raz w życiu zapragnęła go uderzyć, tak naprawdę i solidnie, żeby przestał w końcu udawać robota i okazał więcej niż cień emocji, podczas gdy ona wręcz nimi kipiała.

Kategoria: SasuSaku, Szkolne
14. Szczęście.
Krople deszczu pozostawiły małe dróżki na szybie.Wpatrywała się w nie jak zahipnotyzowana.
-Powiedz mi czemu chcesz być bandytą?Czemu nim jesteś?-do ust przyłożyła butelkę po czym nabrała kilka głębszych łyków alkoholu. Głośno westchnęła.-Jak w to wpakował się ten idiota?
-Nie uważasz,że zadajesz za dużo pytań Cherry?-wyszeptał do jej ucha kiedy znalazł się tuż za nią.Nerwowo drgnęła.-Lubisz ryzyko ale czemu podpisujesz na siebie wyrok śmierci?Takie informacje niektórych kosztują życie Cherry.
-Wolę umrzeć świadoma życia moich bliskich niż żyć szczęśliwe w nie świadomości.-spojrzała na chłopaka przez ramię.-Już zbyt długo nic nie wiem o najbliższych,o wiele za długo.

Kategoria: SasuSaku, Rzeczywistość
"XV"
- To ona uciekła, nie chcąc mnie słuchać. - Zacząłem rozglądać się po pokoju, bo wszystko było ciekawsze niż widok mojego brata, wygłaszającego pouczającą gadkę.
- Bo pewnie słabo się starałeś. Zresztą. - Pochylił się do przodu. - Jak to było? Ona odczytała twoje smsy i odjechała?
- Tak.
- Nie mogło pójść tak łatwo.
- A jednak.
Westchnął.
- Musisz wrócić do firmy i porozmawiać z Madarą. Wiesz, że to nieuniknione.
- Nigdzie się nie wybieram. - Odwróciłem głowę w stronę okna. Niech on już stąd idzie.
- Jesteś strasznie trudnym człowiekiem.
- Jakbyś powiedział, że jestem łatwy, to jeszcze bym się obraził - prychnąłem, a on odchylił się do tyłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz