9 sierpnia 2017

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 02.08. do 09.08.

Kategoria: Naruto OC
25. To tylko jeden chabaź
— Wyglądasz dość żałośnie.
— Dzięki za wsparcie.
— W takim razie twoje zdrowie — oznajmił radośnie, podnoszą podany przez barmana kufel.
— Zdrowie — potaknął, również unosząc swój.
— No to, co u ciebie? 
— A tak sobie — rzucił niemrawo. Jakoś nie miał ochoty wywlekać wszystkiego po kolei. Od tamtej zamieci nie miał okazji z nim pogadać, a to całkiem spory kawał czasu, więc Shisui o wielu rzeczach nie miał pojęcia.
— I stąd te podkrążone oczy, czy po prostu w nocy są ciekawsze rzeczy do roboty — zagadał, szturchając go łokciem i specyficznie ruszając brwiami.
— Pokłóciłem się z Keiko. Nie rozmawiamy ze sobą od wielu dni.
Shisui zamilkł, z zaskoczeniem przyglądając się posępnej minie przyjaciela.
— Coś ty jej zrobił? Kota zamordował?

Kategoria: SasuSaku
Chapter fourteen.
Przesunęła dłońmi bardzo powoli po jego ramionach, wodząc za nimi wzrokiem. Splotła razem ich palce i przez chwilę zatrzymała na nich swoje spojrzenie. Jej myśli zaczęły podążać w kierunku, który sprawiał, że miała coraz większe kłopoty z oddychaniem. Skóra ją paliła, było jej duszno i czuła jak małe kropelki potu pojawiają się na ciele.

Kategoria: SasuSaku
Rozdział trzeci
– Pobudkaaa. – Sasuke miał ochotę odgonić szept i idący wraz z nich ciepły oddech znad swojej twarzy, jak natrętną muchę. Zamiast tego otworzył powoli oczy, niewyspany patrząc prosto na drobną twarz Ayako. – Dzień dobry, przystojniaku.
Z każdym mrugnięciem miał nadzieję, że okaże się jedynie poranną marą i za chwilę zniknie. Kilka sekund później widział jednak już wyraźniej, Hideki wciąż klęczała przy jego łóżku, a kiedy się podniosła, dostrzegł, że miała na sobie jedynie majtki i podkoszulkę. Reszta jej ubrań leżała zwinięta w kłębek na fotelu w rogu, a Sasuke pomyślał, że taki bałagan nie pasuje do jego mieszkania. Miał zapytać, jak właściwie Ayako weszła do środka, ale uprzedziła go, zdejmując podkoszulkę i siadając na nim okrakiem.
– Pozwoliłam sobie użyć klucza, który mi dałeś – oznajmiła lekko, schylając się i całując go w usta. Sasuke nie oddał pocałunku, zbyt skonsternowany faktem, że nie przypominał sobie, żeby dawał Hideki jakikolwiek klucz.

Kategoria: KakaSaku, Przeszłość, Rzeczywistość 
Małżeństwo po Szkocku 16.Plany
— Jakie to miłe — szepnęłam w odpowiedzi.
Usiłowałam to sobie wyobrazić, gdy nagle mały chłopiec wypadł na ulicę tuż przed konie. Nie zdążyłam krzyknąć, Hatake już ściągał wodze, jednak chłopiec znalazł się pod kopytami.

Kategoria: Naruto OC, Akatsuki, Rzeczywistość
3.Devil Paradise
— Coś nie tak? — powiedziałam ostrzej, niż zamierzałam
— Absolutnie nic — wymamrotał cicho, po czym pociągnął większego łyka, nadal nie spuszczając ze mnie oczu.
Zmrużyłam swoje, prychnęłam pod nosem i ruszyłam w stronę schodów, ale wtedy Hiro z hukiem odstawił na blat szklankę. Odwróciłam się za siebie, napotykając zimne, piwne oczy.
— Znowu szlajasz się po mieście z facetami. — Ponury głos rozbrzmiał w pomieszczeniu, a mnie nagle odechciało się dosłownie wszystkiego. — I to jeszcze z Uchihą.
— O ile dobrze pamiętam, nie jestem twoim pierdolonym problemem — warknęłam, zaciskając palce na butelce. — To, co się ze mną dzieje, nie powinno cię obchodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz